Kondomy BiX - tiskové zprávy

17.2.2009

Češi a Slováci dostanou milion kondomů zdarma

Český Těšín (17.2.2009) – Nový český výrobce kondomů, společnost BiX, chce během následujících tří let rozdat v Čechách a na Slovensku milion kondomů zdarma. BiX chce kampaní podpořit chráněný pohlavní styk za použití kondomu, který jediný účinně chrání před nakažením virem HIV a dalšími pohlavními chorobami.

Údaje o pohlavních chorobách každoročně zveřejňuje Ústav zdravotnických informací a statistiky ČR. V roce 2007 bylo evidováno o 63 % případů syfilidy více než v předchozím roce. Bylo zjištěno 822 nových případů. Od začátku 90. let byla vyšší čísla jen v letech 2000 až 2003. Kapavkou v roce 2007 onemocnělo 1149 lidí a ve srovnání s rokem 2005 došlo k nárůstu o 33 %. Téměř 2/3 případů těchto pohlavních chorob bylo registrováno u svobodných osob. Podle údajů Státního zdravotnického ústavu bylo v roce 2008 virem HIV infikováno 147 lidí a u 26 lidí se rozvinul AIDS. To jsou historicky nejvyšší počty od roku 1985, kdy jsou případy zaznamenávány.

Často používaná hormonální antikoncepce neřeší ochranu proti pohlavním chorobám a AIDS. Nejspolehlivější možnost ochrany při sexuálním styku je používání kondomu. „I když nejbezpečnější je nesouložit vůbec“, říká MUDr. Radim Uzel a dodává „ale takových, co to dlouhodobě vydrží, není mnoho, protože sexuální pud patří mezi ty nejsilnější, kterým je lidstvo vybaveno.“ Nejlepším způsobem, jak lidem ukázat funkčnost kondomu, je dát jim možnost si kondom zdarma vyzkoušet. „Hlavním rizikem sexu jsou pohlavní nemoci a jedinou velmi účinnou ochranou před přenosem pohlavních nemocí je kondom,“ říká Josef Vybranec, ředitel společnosti BiX. Češi jsou na rozdíl od některých jiných evropských národů ve spotřebě kondomů pozadu. Zatímco např. ve Skandinávských zemích se pohybuje okolo 3-4 kusů, naši občané se spokojí jen s necelými dvěma kusy za rok.

Společnost BiX klade velký důraz na sexuální osvětu a výchovu. Podporuje osvětový přednáškový projekt MUDr. Petra Kováře pro desetitisíce studentů základních a středních škol celé ČR a je také partnerem v současnosti připravované knižní publikace Dr. Radima Uzla a Dr. Petra Kováře Antikoncepční otazníky – o antikoncepci převážně vážně, jež by měla přijít na knižní pulty v následujících měsících.

Kondomy se budou mimo jiné rozdávat při přednáškách ve školách nebo prostřednictvím gynekologických ambulancí. „Chceme se také zaměřit na různé hudební, taneční a jiné podobné zařízení, kam mladí lidé rádi chodí ve svém volném čase,“ říká Josef Vybranec. Počet rozdaných kondomů se bude průběžně zobrazovat na webových stránkách www.bix.cz. Na nich bude veden i deník, kde budou uváděny aktuální akce spojené s rozdáváním kondomů. „Chtěl bych vyzvat i další firmy a organizace, kterým není sexuální osvěta lhostejná, aby se na nás obrátili a na tomto projektu s námi spolupracovali,“ dodává Josef Vybranec.

Poznámka pro editory: Společnost BiX s.r.o. je nový výrobce kondomů, který vstupuje na český a slovenský trh. Ředitelem společnosti je pan Josef Vybranec. Firma BiX celkem vyrábí osm druhů kondomů. Při svých aktivitách spolupracuje s Českou společností AIDS pomoc.

Tisková zpráva ke stažení (.doc, 260 kB)

27.11.2008

Na český trh kondomů vstupuje nová značka

V předvánočních dnech se mohou zákazníci na pultech obchodů setkat s novou značkou kondomů BiX, stejnojmenné firmy. Za značkou stojí lidé, kteří v minulosti uvedli na trh dnes oblíbenou značku kondomů Pepino. Cílem značky je zvýšit spotřebu kondomů, která je v České republice nižší oproti jiným státům Evropy. V současnosti se mohou obyvatelé na některých místech Česka už s aktivitami značky BiX setkat, protože firma je partnerem České společností AIDS pomoc, pro aktivity k Světovému dni AIDS, 1.12., kde se rozdá až deset tisíc kondomů zdarma.

Česká republika je ve spotřebě kondomů na hlavu a rok pozadu za ostatními evropskými zeměmi. Zatímco např. ve Skandinávských zemích se pohybuje okolo 3-4 kusů, naši občané se spokojí jen s necelými dvěmi kusy. „Mým názorem je, že si Češi příliš zvykají na hormonální antikoncepci. Ta sice může zabránit neplánovanému otěhotnění, ale v žádném případě je neochrání před nakažlivými pohlavními chorobami. To může spolehlivě učinit jen kvalitní kondom“ , dodává Josef Vybranec.

Kondom není jen kus přírodního latexu, je to předmět, který může milostný život patřičně zpestřit. Firma BiX vyrábí celkem osm druhů kondomů. Zákazníci si mohou zvolit nejen mezi již dnes klasickými druhy s příchutí a vůní, ale mohou odzkoušet i novinky. Například prezervativy Hot, které se během sexu zahřívají, Time control s benzokainem v lubrikantu, tedy znecitlivující látkou pro delší potěšení, Extra se speciálními výčnělky nebo Max pro ty, které příroda dobře vybavila pro milostný život.

„Ať to zní jakkoliv humorně, kondomy se staly součástí mého života více než u jiných mužů. V roce 1993 jsme přivedli na trh značku Pepino, kterou jsme v roce 2007 prodali“ , říká ředitel společnosti, Josef Vybranec.

„Dnes cítíme, že díky nižší spotřebě kondomů v české populaci máme šanci využít této příležitosti a jejich spotřebu zvýšit. Máme připravenu řadu aktivit jak v oblasti nadlinkových, tak i podlinkových. Kromě podpory aktivit k Světovému dni AIDS díky našemu partnerství s Českou společností AIDS pomoc, se zákazníci mohou setkat se značkou BiX i v síti kaváren Avion, kde každý návštěvník kavárny obdrží náš kondom. Na vánoční trh je připraveno i tzv. výhodné balení 3+1 kondom zdarma. Je nachystáno 400.000 kusů balení, které budou na pultech až do vyprodání. Za chvíli uslyšíte naše spoty např. i na rádiu Evropa 2. Mediální záležitosti si řešíme „in-house“ ve spolupráci s Crest Communications“ , dodává Josef Vybranec.

Tisková zpráva ke stažení (.doc, 255 kB)

27.11.2008

Češi jsou v užívání kondomů pozadu

V předvánočních dnech se mohou zákazníci na pultech obchodů setkat s novou značkou kondomů BiX, stejnojmenné firmy. Za značkou stojí lidé, kteří v minulosti uvedli na trh dnes oblíbenou značku kondomů Pepino. Cílem značky je zvýšit spotřebu kondomů, která je v České republice nižší oproti jiným státům Evropy. V současnosti se mohou obyvatelé na některých místech Česka už s aktivitami značky BiX setkat, protože firma je partnerem České společností AIDS pomoc, pro aktivity k Světovému dni AIDS, 1.12., kde se rozdá až deset tisíc kondomů zdarma.

Česká republika je ve spotřebě kondomů na hlavu a rok pozadu za ostatními evropskými zeměmi. Zatímco např. ve Skandinávských zemích se pohybuje okolo 3-4 kusů, naši občané se spokojí jen s necelými dvěmi kusy. „Mým názorem je, že si Češi příliš zvykají na hormonální antikoncepci. Ta sice může zabránit neplánovanému otěhotnění, ale v žádném případě je neochrání před nakažlivými pohlavními chorobami. To může spolehlivě učinit jen kvalitní kondom“ , dodává Josef Vybranec.

Kondom není jen kus přírodního latexu, je to předmět, který může milostný život patřičně zpestřit. Firma BiX vyrábí celkem osm druhů kondomů. Zákazníci si mohou zvolit nejen mezi již dnes klasickými druhy s příchutí a vůní, ale mohou odzkoušet i novinky. Například prezervativy Hot, které se během sexu zahřívají, Time control s benzokainem v lubrikantu, tedy znecitlivující látkou pro delší potěšení, Extra se speciálními výčnělky nebo Max pro ty, které příroda dobře vybavila pro milostný život.

„Ať to zní jakkoliv humorně, kondomy se staly součástí mého života více než u jiných mužů. V roce 1993 jsme přivedli na trh značku Pepino, kterou jsme v roce 2007 prodali“ , říká ředitel společnosti, Josef Vybranec.

„Dnes cítíme, že díky nižší spotřebě kondomů v české populaci máme šanci využít této příležitosti a jejich spotřebu zvýšit. Máme připravenu řadu aktivit jak v oblasti nadlinkových, tak i podlinkových. Kromě podpory aktivit k Světovému dni AIDS díky našemu partnerství s Českou společností AIDS pomoc, se zákazníci mohou setkat se značkou BiX i v síti kaváren Avion, kde každý návštěvník kavárny obdrží náš kondom. Na vánoční trh je připraveno i tzv. výhodné balení 3+1 kondom zdarma. Je nachystáno 400.000 kusů balení, které budou na pultech až do vyprodání. Za chvíli uslyšíte naše spoty např. i na rádiu Evropa 2. Mediální záležitosti si řešíme „in-house“ ve spolupráci s Crest Communications“ , dodává Josef Vybranec.

Tisková zpráva ke stažení (.doc, 255 kB)

BiX v médiích

Nový kondom na českém trhu (Strategie, 27.11.2008)
Spot značky BiX na Evropě 2 (.mp3, 647 kB)

© BiX.cz | obchodní podmínky | tvorba www stránek, kreativní webdesign: NET-VOR | mapa webu